تور تايلند تور تايلند .

تور تايلند

ساحل هاي آنتاليا

شهر فاسليس آنتاليا

شهر فاسليس آنتاليا در 58 كيلومتري و 14 كيلومتري شهر كمر قرار دارد و فاصله اين شهر تا شهر قديمي اليمپوس 18 كيلومتر فاصله وجود دارد. اين شهر توسط سه خليج احاطه شده است و در حال حاضر تحت نظارت پارك ملي آنتاليا مي باشد و بين ساحل كمر و ساحل اليمپوس قرار گرفته است. شاحل فاسليس  بسيار زيبا است. در اين ساحل گردشگران تور آنتاليا صبح با قايق به شهر قديمي ميروند و زماني را براي شنا كردن اختصاص مي دهند.دو هزار سال پيش در زمان رومي ها، شهر فاسليس جزو يكي از مراكز توليد و صادرات روغن گل رز و عطر بوده است، همچنين تكه هاي چوب و الوار نيز صادر شد. امروزه سه خليج و قناتهاي موجود در شهر  درختان كاج و گل هاي معطر همگي حاكي از رونق زندگي و تجارت در گذشته است. براي ديدن اين شهر بايد از كنار بندرگاه عبور كنيد و سپس سپس از جلوي يك عمارت قديمي كه به گفته محققان بسيار سخت ساخته شده است عبور خواهيد كرد، اين عمارت يك حمام رومي قديمي است، سپس از كنار آگورا عبور خواهيد كرد و يك آمفي تئاتر كوچك كه پله‌هاي آن همگي از چوب ساخته شده است را خواهيد ديد. گردشگران تور آنتاليا مي توانند از اين شهر قديمي بازديد كنند.

منطقه دمره آنتاليا

منطقه دمره آنتاليا يك شهر باستاني در آنتاليا تركيه و در سواحل مديترانه اين كشور است كه به دليل جاري شدن رود به اين نام معروف شده است. جمعيت اين منطقه حدود ۱۵٬۶۶۲ نفر مي‌باشد. دمره كه نام قديمي آن ميرا مي باشد شهري تاريخي و مذهبي است كه در ۳۰ كيلومتري منطقه فينيكه قرار دارد . شما در اين منطقه از آنتاليا كليساي سنت نيكلاس بابانوئل كه از شاخصه هاي معماري جهان است بازديد خواهيد كرد . از ديگر مكان هاي ديدني اين منطقه مي توان به مقبره‌ي باستاني، ساختمان تئاتر رومي‌ها، مقبره‌هاي در دل كوه، شهر باستاني اندرياكه و سيمنا و خرابه‌هاي باستاني واقع در جزيره‌ كيكوا اشاره كرد. در اين منطقه منزل سانتاكلاوس يا نيكولاس مقدس قرار دارد. سانتاكلاوس كشيشي بود كه مردم  كمك مي كرد و مقبره او محل زيارت مسيحيان است. گردشگران تور آنتاليا مي توانند از اين مكان تاريخي بازديد كنند.

منطقه بلك آنتاليا تركيه

 

معرفي منطقه بلك آنتاليا بعنوان بهترين منطقه گردشگري تركيه براي اقامت گردشگران تور آنتاليا و بهترين هتل هاي 5 ستاره موجود در آنتاليا

 

 

 

 

منطقه توريستي بلك آنتاليا (Belek) واقعا بهشتي براي گردشگران در ساحل درياي مديترانه است. بلك در ۳۰ كيلومتري در سمت شرق استان آنتالياواقع شده است.منطقه "مركز گردشگري بلك" اعلام شد.در سال ۱۹۸۴ با زيبايي هاي طبيعي شگفت انگيزش كشف شد در سال هاي بعد به مرور زمان بلك تبديل شد به آنچه امروز است ، به لطف همكاري بين انجمن گردشگري بلك و انجمن سرمايه گذاران و وزارت گردشگري تركيه  بهشت روي زمين است.اين منطقه داراي درجه اول روستاهاي تفريحي، 32 هتل چهار يا پنج ستاره و پنج زمين گلف. همه نوع امكانات در اختيار گردشگران تور آنتاليا  قرار گرفته داد. ارائه يك فضاي ايده آل براي خانواده و با دقت ارائه بسياري از خدمات و فرصت هاي هدف خشنود مهمان است. تمام امكانات ارائه دادگاه نورافكن تنيس، مناطق بازي، مراكز سلامت و تناسب اندام به طور كامل مجهز، استخر سرپوشيده و فضاي باز و بسياري از امكانات ديگر. صاحبان هتل بلك افتخار است كه بلك چهره جديدي از گردشگري آنتاليا است.

هتل هاي معروف منطقه بلك آنتاليا

هتل تايتانيك گلف آنتاليا

هتل مكس رويال  آنتاليا

هتل تايتانيك دلوكس آنتاليا

هتل گلوريا سرنيتي آنتاليا

نقشه منطقه بلك آنتاليا

منطقه فينيكه آنتاليا تركيه

فينيكه يك منطقه در ساحل درياي مديترانه به استان آنتاليا در تركيه است، از غرب به شهر آنتاليا در امتداد كناره ساحلي تركيه.قرار دارد. اين است كه در ساحل جنوبي شبه جزيره مانند يك تكه قرار گرفته و يك منطقه توريستي محبوب است. با اين حال فينيكه با داشتن محصول پرتغال آن نمادي از شهر شناخته شده است.

تاريخچه فينيكه آنتاليا

قرن ها فينيكه بعنوان يك بندر تجاري، پورت هاي اصلي Limyraو شهرستان پايتخت از ليكيا بود.گفته شد كه توسط فنيقي ها در قرن 5 تاسيس شده است و در نتيجه بعد از بنيانگذاران آن نام برد. اين منطقه با توجه به ساكنان آن، باستان شناسان شواهدي در نزديكي شهر المالي كه نشان مي دهد شبه جزيره در 3000 پيش از ميلاد حل و فصل شده است. تجارت در امتداد ساحل براي اولين بار توسط ايرانيان، كه ليكيا به ارتش اسكندر كبير واگذار شد. با اين حال اين ساحل هميشه آسيب پذير بوده نسبت به نيروهاي از سوريه، مصر و رودز بود تا زماني كه آن را در درون امپراتوري روميان باستان و بيزانس موفقيت آورده شد. حتي پس از آن بيزانس توسط ارتش عربستان اين شبه جزيره در خطر بوده است. در نهايت اين منطقه در قرن 13 به تركان سلجوقي داده شد. كه توسط امپراتوري عثماني از 1426 اين شهر توسط يونانيان قبل از ارز 1923 داده شد و جمعيت بين يونان و تركيه مسكوني شد.

جمعيت منطقه فينيكه آنتاليا

داراي جمعيت 46138 با توجه به سرشماري سال 2010 است. اين شهر از 11.329 نفر تشكيل شده است. فينيكه داراي 4 شهرداري Hasyurt، Sahilkent، تورونچووا و يشيليورت و 14 دهستان است. جمعيت از مكان هاي مسكوني هستند.

منطقه فينيكه مدرن

اقتصاد محلي بستگي به كشاورزي، به ويژه پرتقال و ساير مركبات دارد. اين است كه با درآمد حاصل از گردشگري در فصل تابستان  به دليل توليد نارنگي و پرتغال پر سود و رونق گردشگري افزايش يافته است. يك منطقه آرام براي زندگي روزمره ساكنان است. در واقع، بسياري از بازديد كنندگان تور آنتاليا جذيب منطقه فينيكيه و مردمان مي شوند. در سال 1980 در زمين مناسبي براي سرمايه گذاري در كشاورزي، هتل ها ، آپارتمان هاي لوكس و ساير جاذبه هاي توريستي. استفاده شده است.مصالح ساختماني از يك نوع سنگ آهك تزئني اسفاده مي شود.  زمين شناسي طبقه بندي سنگ آهك با چگالي متوسط ​​است. بندر فينيكه در حال حاضر يك تفرجگاه ساحلي قايق بادباني، و داراي يك ناوگان كوچك ماهيگيري است. ساحل اين منطقه از جمله لاك پشت هاي دريايي و ماهي، از جمله تخصص هاي محلي پورگي قرمز (شانكماهيان) و هامور (Epinephelus) است. ديگر ماهي در امتداد ساحل شامل چرمينماهي (گيشماهيان) و انواع ماهي مديترانه مانند ماهي آبي، ماهي دريايي، باس دريا، با اره ماهي، ماهي ساردين و ... پيدا شده است.

 

منطقه پاسه ليس آنتاليا تركيه

پاسه ليس شهر يونان و ورم باستان در ساحل ليكيا بود. ويرانه هاي اين منطقه در 3 كيلومتري شمال شهر Te******ova و مدرن در 12 كيلومتري منطقه كمر آنتاليا تركيه واقع شده است. در ميان كوه هاي بيگ و جنگل هاي پارك ملي اليمپوس در 16 كيلومتري (9.9 مايل) جنوب منطقه توريستس كمر و 57 كيلومتري جاده آنتاليا به قوملوجا قرار گرفته است. پاسه ليس و ديگر شهرهاي باستاني اطراف ساحل مي توانيد از  طريق دريا توسط تورهاي قايق بادباني روزانه قابل دسترسي است. پاسه ليس توسط Rhodians در 700 سال قبل از ميلاد ساخته شده است. ثروت خود را از تجارت بين مصر، يونان، آسيا و فينيقيه شروع كرده است اگر چه آن را به ليگ لسيايي تعلق ندارد. داراي 3 بندر مهم هاربر، نبرد هاربر، شمال هاربر نام دارد. شهر هاي فارس دستگير شد پس از فتح آسياي كوچك و بعد از اسكندر بزرگ دستگير شد. پس از مرگ اسكندر، شهر در دست مصر از 209 سال قبل از ميلاد باقي مانده به 197 سال قبل از ميلاد، تحت سلسله از Ptolemaios  و با انعقاد معاهده افاميا، بيش از پادشاهي همراه با ديگر شهرها از ليكيا تحويل داده شد. از 190 سال قبل از ميلاد تا 160 پيش از ميلاد آن را تحت سلطه Rhodeian باقي مانده است، اما پس از 160 سال قبل از ميلاد آن را به كنفدراسيون لسيايي تحت سلطه روم جذب شده است. پاسه ليس تا قرن 1 قبل از ميلاد تحت تهديد دزدان دريايي بود. در 42 سال قبل از ميلاد بروتوس در شهرمربوط به رم بود. در قرن 3 ميلادي، بندر سقوط كرد و برا ديگر تحت تهديد دزدان دريايي قرار گرفت. هنگامي كه سلجوقيان شروع به تمركز بر روي آلانيا و آنتاليا به عنوان بنادر، پاسه ليس متوقف مي شود. يك معبد از آتن در پاسه ليس، كه در آن نيزه آشيل به نمايش گذاشته شد وجود دارد. همچنين براي گل هاي رز خود را، كه از آن جوهر استخراج شد مشهور بود. هنگامي كه تماشاي آثار باستاني به اتمام رسيد شما مي توانيد در خليج پاسه ليس شنا كنيد.مكان هاي تفريحي پاسه ليس: بندر، جاده، دروازه هادريانوس، تئاتر آگورا، حمام كوچك، حمام بزرگ، سالن تربيت بدني، قنات، معابد، قبرستان و آكروپليس را مي توان نام برد. شما گردشگران تور آنتاليا مي توانيد لحضات خوشي را در اين منطقه سپري كنيد و خاطرات خوبي را در ذهنتان بسپاريد.

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتاليا تابستان 96

تور آنتاليا تير 96  

تور آنتاليا مرداد 96   

تور آنتاليا شهريور 96  

  تور آنتاليا پاييز 96

  تور آنتاليا مهر 96 

تور آنتاليا آبان 96  

تور آنتاليا آذر 96 

تور آنتاليا زمستان 96

تور آنتاليا دي 96

تور آنتاليا بهمن 96

تور آنتاليا اسفند 96

تور آنتاليا نوروز 97  

تور آنتاليا از شيراز

تور آنتاليا از اصفهان

تور آنتاليا از مشهد

تور آنتاليا از كرمانشاه

تور آنتاليا از تبريز

قيمت تور آنتاليا 

تور ارزان آنتاليا  

لحظه آخري تور آنتاليا

بهترين قيمت تور آنتاليا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۴:۳۷ توسط:هاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :