تور تايلند تور تايلند .

تور تايلند

جاذبه هاي گردشگري كيش

روستاي باغو كيش

روستاي باغو كيش كه در جنوب غربي جزيره واقع شده است،از آبادي هاي قديمي جزيره كيش است. امروزه در اين آبادي تنها چند خانوار دامدار،زندگي مي كنند.جدا از اين جمعيت بومي طايفه اي غير بومي به نام گودار (گودر) در جنوب شرقي اين روستا مستقر شده اند كه داراي رنگ پوست تيره و لهجه اي خاص هستند.روستاي باغو كيش بسيار حاصلخيز و سرسبز بوده و بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در اين منطقه وجود دارد.ساكنان كيش در گذشته دور در سه منطقه روستايي واقع در بخش هاي جنوب غربي، شرق و شمال شرقي اين جزيره زندگي مي كرده اند. اين روستا تنها روستاي به جامانده از دوران كهن بوده كه بافت سنتي آن تا به امروز باقي مانده است.علت نامگذاري اين روستا يعني باغو، به اين دليل بوده كه از زمان پرتغاليها در اين روستا، پيرزني ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در اين روستا زندگي مي كرده است، اين منطقه همچنين به نام افسانه ي ننه باغو شهرت پيدا كرده است.از اماكن جالب توجه اين روستا مسجدي به نام محمد بوده كه بر روي ديوار اين مسجد سال ۸۸۱ هجري قمري درج شده و گواه قدمت زندگي در اين روستاي زيباست.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

 

سافاري كيش

 

مجموعه ورزشي،تفريحي و توريستي پارس سافاري كيش براي همه گروه هاي سني و با هدف توسعه گردشگري طبيعي و ايجاد فضايي  شاد و سالم به خصوص براي جوانان ايجاد شده است.اين مكان اولين برگزار كننده تورهاي سافاري صحرا در ايران بوده كه با تلاش مهندسين و صنعتگران ايراني بنا شده است. سافاري (Safari) در لغت يعني بازديد كردن و سياحت اكتشافي در آفريقا كه به برنامه تور گردشي گفته مي شود كه در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان با طي مسيري مشخص از مكانهاي ديدني و جذاب بازديد كرده و از آن لذت مي برند.تور صحرا يكي از معروف ترين انواع تور سافاري است كه شرايط اقليمي و  مسير حركت آن مكانهاي بياباني و صحرائي بوده است. در اين تور از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندكروز و حتي شتر نيز استفاده مي شود .طبيعت گرم و خشك بياباني و نيمه بياباني شرايط اقليمي مورد نياز يك تور صحرا مي باشد. جزيره زيباي كيش با توجه به دارا بودن شرايط آب و هوايي خوب و موقعيتي خوب و مناسب يكي از مكانهاي بالقوه براي مسافران و تور سافاري است.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

پارك ساحلي سيمرغ كيش

 

پارك ساحلي سيمرغ كيش از جمله  جاذبه هاي گردشگري كيش و يكي از پارك هاي ساحلي آن بوده كه در ضلع جنوب شرقي جزيره كيش، در امتداد ساحل و در جوار هتل سيمرغ، هتل ماريناپارك و مجموعه دلفيناريوم كيش واقع شده است. اين پارك در زميني به مساحت تقريبي 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ايي و بين جاده جهان و جاده دوچرخه سواري ،با كيفيتي خوب و عالي و با چشم اندازي زيبا احداث شده است.

در پارك ساحلي سيمرغ كيش فضاهايي جهت تفريح و سرگرمي كودكان ايجاد شده كه مي توان به مكان هايي مانند پارك لوله، فضاهاي ورزشي شامل زمين بدمينتون، پينگ پنگ، پيست اسكيت، نوار تندرستي، مسيرهاي پياده روي در امتداد پارك و پياده روهاي داخلي، آبنما، ايستگاه دوچرخه، سرويس بهداشتي، فضاي سبز و پاركينگهاي طولي اشاره كرد. اين پارك مكاني مناسب براي مسافران و گردشگران تور كيش جهت گذراندن اوقات فراغت و بهره مندي از آرامش خاص ساحل خليج فارس مي باشد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

ساحل درختان نارگيل كيش

 

بهترين گزينه براي گردشگران تور كيش كه به طبيعت علاقه مند هستند، ساحل درختان نارگيل كيش مي باشد اين ساحل در نزديكي اسكله بزرگ تفريحي و پلاژ آقايان و در شرق جزيره قرار گرفته است . ساحل درختان نارگيل كيش با درختان نارگيل فراوان ، لور قديمي و آلاچيق هاي متنوع در امتداد ساحل، يكي از زيباترين سواحل جزيره كيش بوده و آرامش خاصي را براي گردشگران تور كيش به ارمغان مي آورد به طوريكه هيچگاه از قدم زدن در سواحل آن دلزده نخواهند شد.

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

اسكله تفريحي مير مهنا كيش

اسكله تفريحي ميرمهنا در شمال جزيره كيش و در پارك تفريحي ساحلي ميرمهنا قرار گرفته است. اين اسكله به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع بوده و به روش شمع فولادي و عرشه بتني در سال 1385 احداث شده است.چهار پلكان براي سوار شدن قايق هاي تفريحي در طول اسكله و چهار محل براي تماشاي كيش ساخته شده كه داراي نورپردازي زيبايي مي باشد. گردشگران تور كيش نوروز 96 با قدم زدن بر روي اين اسكله مي توان مسجد ساحلي خاتم الانبياء،اسكله ماهيگيري و رشته كوه هاي جنوبي كشور ايران را تماشا كرده و لذت بررند.

جهت رزرو و خريد تور كيش نوروز 96 و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور كيش نوروز 96


برچسب: جاذبه هاي گردشگري كيش، بهترين جاذبه هاي گردشگري كيش، مكان هاي گردشگري كيش، جاذبه هاي ديدني و گردشگري كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۱۵:۴۵ توسط:هاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :