تور تايلند تور تايلند .

تور تايلند

هتل هاي كيش

هتل عالي قاپو كيش

هتل عالي قاپو كيش يكي از هتل هاي 2 ستاره جزيره زيباي كيش مي باشد كه در زميني به مساحت 3428 متر مربع در انتهاي بلوار دريا بنا گرديده است . اين هتل به دليل نزديكي به مراكز خريد و دسترسي آسان مي تواند بهترين انتخاب براي گردشگران تور كيش باشد. اين هتل تا فرودگاه 10 دقيقه فاصله دارد. 

امكانات هتل عالي قاپو كيش :

هتل عالي قاپو كيش در مجموع 28 اتاق و 152 تخت خواب را دارا مي باشد. اين هتل 2 ستاره به دليل قيمت مناسب و معماري خاصي كه دارد توجه زيادي از گردشگران تور كيش را به خود جلب كرده است. از ديگر امكانات رفاهي هتل عالي قاپو مي توان به يخچال ، تلويزيون ، تلفن ، سرويس بهداشتي فرنگي و ..... اشاره كرد. 

جهت رزرو و خريد تور كيش و اطمينان حاصل كردناز بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد. 

هتل ساحلي ديدنيها كيش

هتل ساحلي ديدنيها كيش در كنار درياي زيباي  خليج هميشه فارس با ساحل اختصاصي و از جمله پر طرفدار ترين هتلهاي مشهور و با قدمت اما بازسازي شده جزيره كيش مي باشد اين هتل به خاطر كادر مجرب و مهمان نواز و كيفيت  خوب سرويس دهي بين مسافران تور كيش مشهور و جز بهترين هتل هاي سه ستاره  كيش شده است. يكي  ديگر از دلايل انتخاب مسافرانتور كيش نزديك بودن به  بازار مرجان و اماكن گردشگري شهر كيش و دارا بودن رستوران با كيفيت و معروف كه با غذاهاي مختلف و با كيفيت و موزيك زنده مي باشد.كليه واحد هاي هتل به صورت ويلايي و با طراحي مشابه و فقط در تعداد تخت ها تفاوت دارند. واحد هاي هتل بسيار بزرگ بوده و كليه امكانات يك هتل سه ستاره تاپ را دارا مي باشد.

 

هتل فلامينگو كيش  Kish Flamingo Hotel

هتل فلامينگو كيش Kish Flamingo Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره خوب مي باشد و در سال 1376 شمسي در ضلع غربي بلوار دريا و در قلب جزيره زيباي كيش و در فضايي به مساحت 24 هزار متر مربع افتتاح گرديد.نماي ظاهري اين هتل فلامينگو كيش به صورت دلفين مي باشد و از نظر ظاهري بسيار متفاوت با هتل هاي ديگر كيش مي باشد.  در اين هتل فضاي سبز بسيار با طراوت و آبنماها و آلاچيق هاي زيبا كه مشرف به آب هاي نيلگون خليج هميشه فارس است طراحي شده است. در اين هتل حدود 200 اتاق و سوئيت و اتاق هاي ويلايي در فاز 1 و 2 وجود دارد كه داراي 180 تخت مي باشد و حدود 52 نفر در اين مجموعه مشغول به كار هستند.هتل فلامينگو كيش از نظر جغرافيايي در منطقه اي از كيش قرار دارد كه به راحتي مي توان به مراكز تجاري و تفريحي دسترسي داشت مانند بازارهاي مريم، پانيذ، مرواريد، ونوس، زيتون، هايپرماركت، مركز تجاري كيش، بولينگ مريم، و اسكله تفريحي جديد (جهت استفاده از جت اسكي، قايق هاي كف شيشه اي، دوچرخه سواري و...).

امكانات و تصاوير هتل فلامينگو كيش:

رستوران با انواع غذاهاي فرنگي،دريايي و...،تلويزيون،يخچال،سرويس فرنگي،سرويس ايراني،اينترنت بي سيم،پاركينگ،ماهواره،نمازخانه،لابي،حمل و نقل،سالن بدنسازي، كافي شاپ

خدمات رايگان هتل فلامينگو كيش:

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهي، گشت جزيره و بازار بصورت رفت و برگشت،صبحانه بوفه مخصوص فلامينگو،ناهار، اينترنت WIFIرايگان، و سرو چاي و آب معدني داخل اتاق و...

لازم به ذكر است كه اقامت كودكان زير 2 سال در هتل فلامينگو كيش به صورت رايگان است. 

هتل آريان كيش

هتل آريان در سال 1381 در زميني به مساحت تقريبي 5200 متر مربع در سه طبقه و نيم تاسيس شد. هتل آريان كيش داراي 68 اتاق و سوئيت در متراژ و اشكال متنوع و زيبا مي باشد.لابي هتل يكي از زيباترين لابي هاي هتل هاي جزيره بشمار امده و در دوره اي رتبه اول را كسب نموده است.  هتل به سبب قرارگرفتن در نزديكي اماكن تفريحي  ورزشي و ساحل دريا جزيره وهمچنين مسافت كوتاه تا بازارهاي اصلي و مركزي جزيره از مزيت هاي آن به حساب مي ايد.

 



خدمات هتل آريان كيش :

يخچال، تلويزيون، سوئيت، رستوران، سرويس فرنگي، سرويس ايراني، پاركينگ، حمل و نقل، ماهواره  و همچنين صبحانه بوفه كامل و ترانسفر فرودگاهي از خدمات رايگان اين هتل است  و همين طور كافي شاپ لابي در محيطي جذاب و دلنشين بصورت شبانه روز آماده پذيرايي از ميهمانان عزيز تور كيش با انواع نوشيدني هاي سرد وگرم و بستني هاي مختلف و رستوران هاي هتل با ظرفيت 130 نفر در محيطي مفرح بخش و زيبا در طبقه همكف واقع شده و با منويي كامل، شامل انواع غذاهاي ايراني وفرنگي و همچنين غذاهاي متنوع دريايي ماهي و ميگو پذيراي ميهمانان مقيم و غير مقيم تور كيش مي باشد.



برچسب: ، بهترين هتل هاي كيش،ارزان ترين ترين هتل كيش ،پيش فروش هتل كيش ،قيمت هتل هاي كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۳۸:۴۵ توسط:هاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :