تور تايلند تور تايلند .

تور تايلند

هتل هاي كيش

هتل ارم بزرگ كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Eram Grand Hotel

هتل ارم كيش Kish Eram Hotel يكي از بزرگترين هتل هاي جزيره مي باشد كه با درجه 4 ستاره در بلندترين نقطه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي كيش بنا شده است. هتل ارم كيش با وسعت پنجاه هزار متر مربع و زير بناي چهل و سه هزار متر مربع همراه با 9 طبقه و 366 اتاق و سوييت آماده استقبال از گردشگران تور كيش مي باشد. اكثر اتاق هاي هتل ارم كيش با توجه به ساخت پلكاني هتل، مشرف به دريا مي باشند و محيط مطبوع و سرسبز هتل بزرگ ارم با گونه هاي گياهي متنوع محيطي دلنشين و به ياد ماندني را براي گردشگران تور كيش رقم ميزند. هتل ارم كيش در مجاورت هتل داريوش بوده و با توجه به مركزيت خود به اكثر مراكز خريد كيش از جمله بازارهاي پرديس جزيره كيش بسيار نزديك مي باشد. رستوران هاي گردان ، رويال و صدف هتل ارم كيش با انواع غذاهاي ايراني ، فرنگي ، دريايي و فست فود آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشند و همچنين كافي شاپ هتل ارم كيش با انواع نوشيدني ها به صورت 24 ساعته از ميهمانان هتل پذيرايي مي كند. چايخانه سنتي هتل ارم كيش با سبك معماري و طراحي دوران صفويه مي تواند گزينه مناسبي براي عصرگاه باشد. هتل ارم كيش داراي دو سالن آمفي تئاتر و يك سالن كنفرانس با تجهيزات به روز براي برگزاري مراسم و جلسات مي باشد. لازم به ذكر است ويلاهاي ساحلي هتل ارم كيشبا كيفيت 3 ستاره درجه بندي مي شود و با ساختمان اصلي هتل متفاوت مي باشد.

هتل آريان كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Arian Hotel

هتل آريان كيش جز هتل هاي 4 ستاره خوب جزيره كيش محسوب مي شود و متعلق به شركت هواپيمايي كيش اير است كه در سال 1378 در مركز شهر در خيابان رودكي كيش بنا شده است. هتل آريان كيش در زميني به وسعت 5200 متر مربع و در 3 طبقه و در مجموع با 68 باب اتاق و سوييت تميز و زيبا با امكانات مجهز و اينترنت بي سيم ميتواند گزينه مناسبي براي اقامت مسافران و گردشگران تور كيش باشد. هتل اريان كيش با موقعيت عالي خود به اكثر مراكز خريد همچون مركز خريد پانيذ ، پرديس 1 ، پرديس 2 ، زيتون ، مرواريد نزديك بوده و همچنين ميدان امير كبير حدود 500 متر با هتل ارين فاصله دارد. محيط مطبوع و آرامش بخش هتل آريان كيش ، امكان فارغ ساختن و لذت بردن گردشگران تور كيش در يك تعطيلات همراه با برخورد مناسب پرسنل را ميسر ميسازد. رستوران هتل اريان كيش با انواع غذاهاي ايراني ، فرنگي ، دريايي و فست فود با مواد اوليه با كيفيت و همچنين صبحانه بوفه رايگان از ميهمانان تور كيش پذيرايي ميكند. هتل آريان كيش داراي يك سالن كنفرانس با تمامي تجهيزات به روز براي برگزاري جلسات مسافران و گردشگران كاري تور كيش مي باشد. هتل آريان كيش داراي بازسازي هاي متعددي بوده كه در سال 1392 آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

هتل هليا كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Helia Hotel

هتل هليا كيش يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره زيباي كيش مي باشد كه در سال 1383 در مركز شهر و بين دو ميدان اميركبير و ساحل جزيره كيش بنا شده است. هتل هليا كيش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زيبا و تميز شامل اتاق هاي دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور كيش مي باشد. اتاق هاي هتل هليا داراي تمامي امكانات و تجهيزات مورد نياز از قبيل تهويه مطبوع ، گاو صندوق ، ميني بار و... مي باشند. فاصله هتل هليا كيش از مراكز خريد ، گردشگري و ساحل دريا به دليل مركزيت خود بسيار نزديك بوده و لابي زيبا هتل هليا همراه با كافي شاپ و اينترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گويي به ميهمانان تور كيش مي باشد. رستوران هتل هليا كيش با صبحانه بوفه كامل در صبح ها ميزبان ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين مسافران تور كيش مي توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نيز استفاده نمايند و محوطه دلنشين و سرسبز هتل هليا در عصرگاهي همراه با آبنماهاي زيبا و كافي شاپ ، سرويس چاي و قليان ميتواند گزينه مناسبي باشد. گردشگران تور كيش ميتوانند از ساير خدمات هتل هليا از قبيل خدمات اجاره اتومبيل و ساير خدمات گردشگري استفاده نمايند. هتل هليا كيش در سال 1395 آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامينگو كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Flamingo Hotel

هتل فلامينگو كيش به عنوان هتلي 4 ستاره با كيفيت بالا در سال 1376 شمسي در مركز شهر كيش و بلوار دريا بنا شده است. هتل فلامينگو كيش در زميني به وسعت بيست و هفت هزار متر مربع با فضاي سبز دلنشين در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوييت و ويلاي تميز و زيبا آماده سرويس دهي به مسافران تور كيش مي باشد. هتل فلامينگو كيش در دو فاز 1 و 2 با سبك طراحي مجزا بنا شده است و تمامي اتاق ها و سوييت هاي هتل بسيار تميز و زيبا و داراي تجهيزات به روز رفاهي و خدماتي مي باشند. فضاي سبز ، محيط هتل فلامينگو كيش را روح انگيز و دلنشين نموده و مسافران تور كيش مي توانند از فضاي سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچيق هاي هتل لذت ببرند. هتل فلامينگو كيش با توجه به مركزيت خود به اكثر مراكز خريد جزيره كيش همچون مركز خريد پرديس 1 و پرديس 2 ، مركز تجاري كيش ، پاساژ زيتون و... نزديك مي باشد و فاصله هتل فلامينگو كيش تا مراكز گردشگري و تفريحي جزيره نزديك مي باشد. رستوران و كافي شاپ هتل فلامينگو كيش با انواع غذاهاي بين المللي و سرويس سلف سرويس و انواع نوشيدني ها آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش هتل مي باشد. هتل فلامينگو كيش در سال هاي متوالي بازسازي شده است و با كيفيت و امكانات خود يكي از هتل هاي تاپ 4 ستاره جزيره كيش مي باشد. همچنين هتل فلامينگو كيش داراي چندين سالن جلسات و آمفي تئاتر براي برگزاري جلسات و ضيافت هاي مسافران تور كيش مي باشد.

هتل سورينت صدف كيش _هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png_هتل_كيش.png Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورينت صدف كيش Kish Sorinet Sadaf Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره تاپ جزيره كيش است كه در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با يك بازسازي كلي شامل نوسازي كلي اتاق ها و تجهيزات به گروه هلدينگ سورينت قشم پيوست. هتل سورينت صدف كيش با استانداردهاي بين المللي جهانگردي در زميني به وسعت پانزده هزار متر مربع به شكل ظاهري صدف، در نزديكي ميدان اميركبير و روبروي دانشگاه كيش واقع شده است.  هتل سورينت صدف كيش داراي 55 اتاق و سوييت زيبا و مدرن در سه طبقه مي باشد و محل اقامت مناسبي براي گردشگران تور كيش مي باشد. رستوران هتل سورينت صدف كيش واقع در طبقه زيرين هتل با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي آماده پذيرايي از ميهمانان تور كيش مي باشد و همچنين كافه لانژ (كافه مرواريد) هتل سورينت صدف كيش با انواع چاي،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهي به گردشگران تور كيش مي باشد. لابي هتل سورينت صدف كيش با طراحي و دكوراسيون زيبا و نقش و طرح ايراني خود در كف و سقف لابي فضاي دلنشيني را براي اقامت ميهمانان تور كيش ايجاد كرده است. گردشگران و مسافران تور كيش مي توانند براي برگزاري جلسات خود از سالن كنفرانس هتل سورينت صدف كيش با ظرفيت 50 نفر با تمام امكانات صوتي و تصويري استفاده نمايند.

مطالب مرتبط:

تور كيش نوروز 96

تور كيش زمستان 95

تور كيش اسفند 95


برچسب: هتل هاي كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۵:۳۶ توسط:هاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :