تور تايلند تور تايلند .

تور تايلند

هتل هاي استانبول

هتل هيلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هيلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel يكي از هتل‌هاي خيلي خوب و قديمي 5 ستاره مي‌باشد كه در سال 1955 ميلادي در مركز قسمت اروپايي و منطقه سيسلي شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقيقه با خيابان تكسيم استانبول فاصله دارد. اين هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوييت مجلل و زيبا خود لحظات شاد و خوشي را براي گردشگران تور استانبول به ارمغان مي‌آورد. مناطق تجاري و گردشگري استانبول مانند تكسيم و خيابان استقلال تنها چند دقيقه با هتل فاصله دارند و اماكن توريستي و تاريخي استانبول نظير مسجد آبي ، بازار بزرگ ، كاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌هاي توريستي نزديك به هتل هيلتون بسفر استانبول مي‌باشند. هفت رستوران و كافه هتل از قبيل رستوران تراس هتل مشرف به تنكه بسفر ، كافه استخر و... با انواع غذاهاي بين المللي ، ميان وعده‌ها و انواع نوشيدني‌ها آماده پذيرايي از مسافرانتور استانبول مي‌باشند.فاصله هتل هيلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول حدود 22 كيلومتر مي‌باشد. همچنين اين هتل با دارا بودن 27 سالن كنفرانس و ضيافت با ظرفيت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاري مجالس،كنفرانس‌ها،ضيافت‌ها و... شما مي‌باشد. اين هتل آخرين بار در سال 1997 به طور كامل باز طراحي شده است.هتل هيلتون بسفر استانبول جزء زير مجموعه هتل‌هاي هيلتون مي‌باشد و در سال 2015 به عنوان يكي از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هيلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل هيلتون بسفر استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع اتاق‌ها،سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان،آسانسور،اينترنت پرسرعت بي‌سيم رايگان،كافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درماني و SPA،سالن ورزشي و بدنسازي،زمين تنيس،حمام سنتي تركي،پاركينگ،27 سالن كنفرانس و ضيافت و...

-هيلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هيلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هيلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هيلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل دابلتري هيلتون مودا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

هتل دابلتري هيلتون مودا استانبول Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel يكي از هتل‌هاي 5 ستاره ساحلي مي‌باشد كه در سال 2011 ميلادي در قسمت آسيايي و منطقه كاديكوي شهر استانبول بنا شده است. اين هتل در 11 طبقه و در مجموع با 245 اتاق و سوييت مجلل با طراحي و چشم انداز بي‌نظير مكان مناسبي براي گذراندن تعطيلات تور استانبول مي‌باشد. اقامت در اين هتل همراه با كاوش در منطقه آسيايي شهر استانبول مانند بازارهاي سنتي،باغ چاي،معماري‌هاي عثماني،كليساهاي تاريخي و اتاق‌هاي مشرف به درياي مرمره و بافت قديمي و سنتي شهر استانبول لحظات خوبي را براي شما به ارمغان مي‌آورد. شما به راحتي مي‌توانيد با خدمات مستمر حمل ونقل موجود در اسكله كاديكوي براي بازديد از اماكن تاريخي و توريستي قسمت اروپايي شهر استانبول اقدام به عمل آوريد. رستوران بين المللي و كافه هتل با انواع غذاهاي مديترانه‌اي و نوشيدني‌ها آماده پذيرايي هر چه تمام تر از ميهمانان تور استانبول مي‌باشند.فاصله هتل دابلتري هيلتون مودا استانبول تا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه حدود 18 كيلومتر مي‌باشد.اين هتل جزء زير مجموعه هتل‌هاي هيلتون مي‌باشد و در سال 2015 به عنوان يكي از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

 -دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول.gif

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-1.gif

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل دابلتري هيلتون مودا استانبول:

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،پشتيباني از چند زبان،خدمات تحويل بار و چمدان،آسانسور،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،استخر و جكوزي پشت بام،استخر چهارفصل سربسته،سالن ورزشي و بدنسازي،اينترنت بي‌سيم رايگان،پاركينگ،حمام سنتي تركي،خشك شويي و لاندري و... .

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-2.gif

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-3.gif

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-4.gif

-دابلتري-هيلتون-مودا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل فورسيزن بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

هتل فورسيزن بسفر استانبول Istanbul Four Season Bosphorus Hotel يكي از هتل‌هاي خوب 5 ستاره مي‌باشد كه در سال  ميلادي از يك كاخ عثماني قرن نوزدهم به يك هتل مدرن تبديل شده است.اين هتل در كناره تنگه بسفر و منطقه بشيكتاش شهر استانبول واقع شده است و با 4 طبقه و در مجموع با 170 اتاق و سوييت مجلل و زيبا مكان مناسبي براي اقامت گردشگران تور استانبول مي‌باشد.جاذبه‌هاي تاريخي و توريستي شهر استانبول مانند مسجد سليمانيه،مسجد آبي،بازار ادويه و... تنها كمتر از يك كيلومتر با هتل فاصله دارند.فاصله هتل فورسيزن بسفر استانبول تا فرودگاه آتاتورك استانبول تركيه حدود 25 كيلومتر مي‌باشد. ميهمان تور استانبول مي‌توانند در فضايي رو به تنگه بسفر از غذاهاي تركي و ايتاليايي رستوران هتل لذت ببرند.همچنين شما مي‌توانيد با پرداخت شارژ بيشتر از ترانسفر با قايق فرودگاه تا هتل همراه با قايق لوكس بهره ببريد.اين هتلجزء زير مجموعه هتل‌هاي چهارفصل مي‌باشد.اين هتل در سال 2015 به عنوان يكي از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسيزن-بسفر-استانبول.gif

-فورسيزن-بسفر-استانبول-2.gif

تصاوير،عكس ها و امكانات هتل فورسيزن بسفر استانبول :

رستوران بين المللي،پذيرش شبانه روزي،تهويه مطبوع،سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان،آسانسور،استخر روباز و سربسته،سونا و جكوزي،ماساژ درماني و SPA،حمام سنتي تركي،سالن ورزشي،لاندري و خشكشويي،پاركينگ،ترانسفر فرودگاهي و... .

-فورسيزن-بسفر-استانبول-3.gif

-فورسيزن-بسفر-استانبول-4.gif

-فورسيزن-بسفر-استانبول-5.gif

-فورسيزن-بسفر-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل ترويا تكسيم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Troya Taksim Hotel

هتل ترويا تكسيم استانبول Istanbul Troya Taksim Hotel يك از هتل هاي 4 ستاره منطقه تكسيم استانبول است كه در محله تپه باشي در سال 1990 ميلادي بنا شده است. اين هتل در 9 طبقه و با 77 اتاق و سوييت همراه با اينترنت رايگان،بدون استعمال دخانيات،تهويه مطبوع و سيستم گرمايشي و... در ارائه خدمات به گردشگران تور استانبول فعاليت ميكند. فاصله هتل ترويا تكسيم استانبول تا اماكان تاريخي و توريستي همچون كاخ توپكاپي،اياصوفيه،مركز همايش هاي لطفي كردار و... نزديك بوده و مراكز تجاري و خريد استانبول همچون ميدان تكسيم استانبول،خيابان استقلال و... تنها 250 متر فاصله دارد و همچنين فاصله هتل ترويا تكسيم استانبول تا فرودگاه آتاتورك استانبول تركيه حدود 19 كيلومتر ميباشد. ما ضمن استقبال شما را به لذت بردن از صبحانه در رستوران پشت بام با نمايي از شاخ طلايي استانبول دعوت ميكنيم و گردشگران تور استانبول ميتوانند در تراس رستوران هتل از صرف غذاهاي تركيه اي و يوناني لذت ببرند. قهوه ترك معطر و شيريني هاي خوشمزه كافه هتل ترويا تكسيم استانبول نيز به شما ميهمان تور استانبول پيشنهاد ميگردد. ميهمانان هتل ميتوانند از سالن بدنسازي و سونا در طول اقامت به صورت رايگان استفاده نمايند. هتل ترويا تكسيم استانبول تنها 250 متر تا ميدان تقسيم فاصله دارد اكثر رستوران ها و تئاترهاي معروف استانبول در گوشه و كنار هتل واقع شده اند. اين هتل در سال 2008 به صورت كامل و در سال 2013 به صورت دوره اي بازسازي شده است. هتل ترويا تكسيم استانبول در منطقه پر جنب و جوش تكسيم و منطقه تاريخي بي اوغلو واقع شده است و انتخاب ايده آل براي اقامت ميباشد.

-ترويا-تكسيم-استانبول.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-1.jpg

 

عكس ها، تصاوير و امكانات هتل ترويا تكسيم استانبول

پذيرش شبانه روزي،رستوران بين المللي،كافه بار،خدمات تحويل بار و چمدان،تهويه مطبوع,روم سرويس 24 ساعته،اينترنت WIFIرايگان،آسانسور،پاركينگ اختصاصي،سالن بدنسازي و سونا،سالن برگزاري جلسات و... .

-ترويا-تكسيم-استانبول-2.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-3.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-4.jpg

-ترويا-تكسيم-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

هتل سمير دلوكس استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Samir Deluxe Hotel

هتل سمير دلوكس استانبول Istanbul Samir Deluxe Hotel يكي از هتل هاي 4 ستاره استانبول تركيه است كه در سال 1998 در منطقه تاريخي و توريستي، منطقه فاتح استانبول بنا شده است. اين هتل در 5 طبقه و در مجموع با 40 اتاق شامل 8 اتاق سينگل،32 اتاق دابل آماده استقبال از گردشگران تور استانبول مي باشد. مسجد اياصوفيه،كاخ عثماني توپكاپي و مسجد آبي در فاصله 20 دقيقه اي بصورت پياده روي و 4 دقيقه اي به وسيله تراموا مي باشند. اتاق هاي هتل سمير دلوكس استانبول داراي تهويه مطبوع،تلويزيون ماهواره اي و اينترنت بي سيم رايگان،ميني بار،ميز كار مي باشند. ميهمانان تور استانبول مي توانند از صرف غذاهاي محلي در رستوران و نوشيدني هاي سرد و گرم كافه بار هتل لذت ببرند. بازار بزرگ استانبول در فاصله پياده روي 10 دقيقه اي از هتل سمير دلوكس استانبول واقع شده و ايستگاه مترو Vezneciler و ايستگاه تراموا لاللي در نزديكي هتل قرار دارند و همچنين هتل به ساير نقاط شهر و منطقه تكسيم استانبول دسترسي مناسبي دارد. فاصله هتل سمير دلوكس استانبولتا فرودگاه بين المللي آتاتورك استانبول تركيه حدود 12 كيلومتر ميباشد. هتل سمير دلوكس استانبول يك انتخاب عالي براي مسافران تور استانبول مي باشد كه علاقه فراواني به آثار تاريخي و موزه ها دارند. اين هتل در سال 2016 به آخرين بازسازي خود را به انجام رسانده است.

 -سمير-دلوكس-استانبول.jpg

-سمير-دلوكس-استانبول-1.jpg

عكس ها،تصاوير و امكانات هتل سمير دلوكس استانبول

پذيرش شبانه روزي،رستوران،كافه بار،تهويه مطبوه و سيستم گرمايش،خدمات تحويل بار و چمدان،لاندري و خشك شويي،خدمات SPA،آسانسور،سالن برگزاري جلسات،روف گاردن و... .

-سمير-دلوكس-استانبول-2.jpg

-سمير-دلوكس-استانبول-3.jpg

-سمير-دلوكس-استانبول-4.jpg

-سمير-دلوكس-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خريد تور استانبول و اطمينان حاصل كردن از بهترين قيمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

 

مطالب مرتبط :

 تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 


برچسب: هتل هاي استانبول،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۰:۳۲ توسط:هاني موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :